Myydään näyttelyhäkit

210 x 70 x 70 cm
Häkki avoinna

Tiedustelut marjo.dubeck (ät) gmail.com

Myynnissä yhdistyksen lopettamisen vuoksi näyttelyhäkkejä. Häkit ovat osastollisia eli yhdessä häkkikokonaisuudessa on 3 erillistä häkkiä väliverkkoseinillä. Häkit on hankittu 5/2015 eikä niitä käytännössä ole käytetty. Häkeissä on filmivaneripohjat jokaiseen settiin. Häkkejä on 10 kpl 200 x 40 x 40 cm, 10 kpl 200 x 50 x 50 cm ja 10 kpl 210 x 70 x 70 cm. Häkkien verkkojen reikäkoko on 1,7 x 1,7 ja ne ovat metallia. Häkit on säilytetty säältä suojassa, mutta niissä on ajan tuomaa hapettumaa. Häkit soveltuvat mm. kanoille, kaneille, marsuille, papukaijoille, rotille?, kissoille, tai muille vastaaville näyttelykäyttöön, ei suositella pienimpiä ainakaan jokapäiväiseen asumiseen.
Häkit sijaitsevat Lepsämässä ja niitä pääsee katsomaan sovittaessa. Hintapyyntö on koko setistä, mahdollista ostaa myös yhdestä koosta kaikki 10 kpl kerrallaan. Ei myydä yksitellen ja ensisijaisesti myydään kaikki yhdessä.

Hinta: 2 500 euroa/tarjoa